Kuala Lumpur: Natasha by Dr Fredi Setyawan cawangan bangsar telah mengadakan Meet & Great skincare workshop pada 15 April 2018 yang lalu. Didalam workshop kecantikkan ini media diberi penerangan secara mendalam berkenaan penjagaan wajah. Bermula dari mengelani jenis-jenis kulit sehinggalah pemilihan bahan kosmetik yang betul mengikut jenis kulit.


Workshop ini juga mengajar cara-cara bagaimana menyapu cream dimuka menggunakan span muka yang mana ramai wanita telah salah cara penggunaan span muka ketika meletakkan alat make-up. 


Workshop ini sangat bermanfaat kepada mereka yang mencintai kecantikan wajah. Berbagai pilihan produk penjagaan wajah dipamerkan dan diperkenalkan kepada umum bukan sahaja set penjagaan wajah wanita bahkan termasuk set penjagaan wajah lelaki. Produk-produk ini dijual dengan harga yang berpatutan


Terdapat berbagai pilihan produk penjagaan wajah 



Harga yang berpatutan membolehkan semua golongan mampu untuk memiliki produk Natasha.

Bermula dari serendah RM50, anda berpeluang untuk mendapatkan produk penjagaan wajah di Natasha cawangan Bangsar. Marilah beramai-ramai menyerbu Natasha cawangan Bangsar untuk mendapatkan produk penjagaan wajah yang mampu milik.


Sebarang pertanyaan boleh menghubungi Nombor : 03-2201 9922