DATO' SRI SITI NURHALIZA SAMBUT ULANG TAHUN KE 40




Hari ini 11 Janyari 2019 adalah ulang tahun kelahiran penyanyi tersohor Malaysia Dato' Sri Siti Nurhaliza Taruddin. Siapa yang tidak mengenali beliau? Antara artis tanahair yang berjaya mencipta nama bukan sahaja di Malaysia, malah di peringkat antarabangsa. Sebut sahaja Siti Nurhaliza, pasti tidak ada yang tidak megenali beliau.




Beliau adalah artis yang Bonda minati sejak kemunculan beliau dari tahun 1996 lagi. Banyak lagu-lagu beliau ditahun itu menjadi kegemaran Bonda. Suaranya yang lunak memang tiada tandingan. Beliau memang layak diberi pengiktirafan dan icon kepada masyarakat. Mempunyai budi pekerti yang luhur, lemah lembut menjadikan beliau diminati semua golongan masyarakat. 



Antara lagu-lagu beliau yang bonda suka sangat adalah Wajah Kekasih, Kesilapanku Keegoaanmu, Azimat Cinta, Bicara Manis Menghiris Kalbu, Aku Cinta Padamu dan banyak lagi. Pendek kata semua lagu-lagu beliau Bonda suka. Macam-macam kenangan mengusik jiwa jika mendengar lagu beliau. 

Hari ini hampir semua stesen radio membuat liputan khas bersempena hari kelahiran diva kesayangan kita ini. SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KE 40 DATO' SRI SITI NURHALIZA!!. Semoga dirahmati dan berjaya.